آخرین مطالب

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
قالب آموزشی 3 25801 peykan
قالب درسی 0 15345 miladmilad

دانلود بازی مرغهای مهاجم 5

دانلود بازی مرغهای مهاجم 5

 تازه ترین نسخه از بازی مرغ های مهاجم با نام Cluck Of The Dark Side برای PC است و در سال ۲۰۱۴ توسط InterAction Studios عرضه شده است. پس از چهار سال انتظار و انتشار موفقیت آمیز ورژن قبلی، باری دیگر شاهد یکی دیگر از این شاهکار های کم حجم و در عین حال هیجان انگیز هستیم و باید خودتان را برای مبارزه با مرغ های پیشرفته تری آماده سازید!

دانلود

طبق معمول، مشکلات اولیه بازی Chicken Invaders 5 در حالی آغاز می شود که قهرمان داستان در حال خوردن غذا در یک رستوران فضاییست. مرغ ها به صورت دستی جمعی به سیاره هجوم می آورند و باز هم باید به مبارزه با آنان بپردازید تا بتوانید با خیال راحت، غذایتان را صرف کنید. سوار بر سفینه CK-01 شده و مسیر را پیدا کنید تا در نهایت به این مهاجمان خطرناک برسید. سازندگان سعی کرده اند تا از ریشه ها دور نشوند و باز هم سبک کلاسیک را در دستور کار قرار دهند.

به همین خاطر نیز شاهد تحولی عظیم در سبک کلی آن نیستیم و تقریبا شخصیت ها به همراه گرافیک تغییر یافته اند. البته سلاح های جدیدتر و جالب تری در Chicken Invaders 5 ساخته شده اند و به مرور زمان می توانید به تمامی آنان دسترسی پیدا کنید و با به کاربردن چنین اسلحه های مرگباری، مرغ ها را تبدیل به یک غذای خوشمزه کنید! چندین سیاره را باید پشت سرتان بگذارید تا در نهایت به مرغ اصلی و قدرتمندترین شخصیت موجود برسید. هم چنین پس از پایان هر سیاره باید با Boss Fight آن بخش نیز مبارزه کنید و او را شکست دهید. همانند قبل، تعداد تیر هایتان در بازی Chicken Invaders 5 نیز نامحدود بوده ولی تنها به تعدادی محدودی موشک در اختیار دارید. این موشک های نابودکننده را فقط در مواقع ضروری به کار ببرید تا مغلوب این دشمنان عجیب و غریب نشوید.

منبع : www.freeppt.ir

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

لینک دانلود

 

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش